Alhamdulillah..Menang Contest Dari HasrulHassan.com

Syukur yang amat sangat, Alhamdulillah menang jugak contest tu...huhu..

Mulanya ingat tak terpilih sebab Tuan Hasrul Hassan tak publish pun gambar aku kat fanpage padahal aku dah post berhari2..hahahha! Tup tup sebentar tadi Tuan Hasrul Hassan PM aku di FB! Terkejut gila..hahaha!



Ada orang tanya aku pakai DSLR jenis apa ambik gambar ni, huhu..
Sebenarnya, gambar ni aku amek guna HP Samsung SIII mini..hihi..

Gambar ni aku ambik masa aku dengan suami g jalan-jalan, suami suggest gi Restoran ni, sebab dia pernah pergi masa dia renovate SPA yg berdekatan dengan Restoran ni dulu...makanan di sini sangat sedap! Dan Butter Prawn dia...adehhh..nak cita pun telan air liur...faham kau perasaan tu? hahhaa..^_^

Nak tengok siapa Pemenang No.1 & No.3? Jom Usha kat Sini >> 

Pemenang Best Malaysian Food Photo Contest


Ini pulak hadiah yang aku dapat :


emmm..tak tau dapat pergi ke tak..kena bincang dulu ngan suami! wihuuuu ya beda beduuuu~~



Comments

Popular posts from this blog

Cara Order Menggunakan Apps Bungkusit

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.