Koleksi Shawl Terkini Sempena Raya 2014




Anda pengemar  SHAWL? Berita baik buat anda, Kini ZALORA MALAYSIA menawarkan pelbagai jenis shawl seperti glitter shawl, satin shawl, cotton shawl dan banyak lagi apabila anda melayari laman web ZALORA Malaysia. ZALORA membawakan barisan shawl yang menakjubkan khas untuk wanita Muslimah yang mendambakan penampilan sopan yang bergaya.





SHAWL tu apa?
Shawl atau selendang adalah sejenis kain yang digunakan oleh wanita Muslimah untuk menutupi bahagian rambut dan leher mereka. Berfungsi seperti tudung, ia mempunyai potongan segi empat tepat dengan ukuran yang panjang untuk memudahkan wanita membuat lilitan disekeliling kepala.



Penggunaan shawl adalah amat mudah dan dikatakan lebih sesuai untuk digayakan oleh golongan muda khususnya. Kebanyakkan shawl diperbuat daripada jenis fabrik lembut dan ringan yang menjamin keselesaan kepada anda. Ia juga sesuai untuk anda gayakan dengan apa jua stail pilihan anda. Formal atau kasual, anda hanya harus bijak untuk memadankan rekaan shawl yang sesuai dengan pakaian anda.

Sempena Syawal yang bakal menjelang tidak lama lagi, dapatkan koleksi shawl yang menawan di ZALORA MALAYSIA! . Pastinya anda akan kelihatan lebih menyerlah daripada biasa. Apa yang anda tunggu lagi? Rebut peluang ini untuk memeriahkan lagi sambutan Hari Raya pada tahun ini!

Cepat-cepat tempah sebelum terlambat, klik sini >> SHAWL ZALORA MALAYSIA

Comments

Popular posts from this blog

Cara Order Menggunakan Apps Bungkusit

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.