Susu Kambing IQEEL - Review

Assalammualaikum..:)

Alhamdulillah, aku telah selamat melahirkan seorang lagi cahaya mata. Bersalin kali ni best, sebab cepat je baby keluar, masa contraction pun banyak di habiskan di luar bersama suami, sampai baby dah nak terkeluar baru register masuk wad..Alhamdulillah.

Oh ya, sepanjang aku mengandung kali ni, aku ada ambil pelbagai jenis makanan & minuman tambahan untuk baby, antaranya Susu Kambing IQEEL , Jus Pegaga Kurma dll.


Actually, sebelum aku beli susu ni, aku usha dulu kat google review2 dari blogger, kot2 ade negatif komen kan, kalu ade mmg aku fikir 2 3 kali untuk beli, so thank you blogger, tanpa anda susah la aku nak membeli..hehehe

And Alhamdulillah, takde negatif komen dan salah seorang blogger terkenal yg minum 
Susu Kambing IQEEL ialah Yuyu Zulaikha. 

Yang bestnya, masa aku order susu ni, seller ni siap cakap nak pos dulu, dah sampai baru bayar. 
Aku macam "Erk"...tapi aku tak sampai hati, huhuhu...
so, aku ckp, aku bayar half dulu, dah sampai aku bayar baki.

Aku beli 2 kotak : Harga Sekotak RM43
So, Grand Total untuk 2 kotak : RM86

Tapi seller ni bagi diskaun siap free postage lagi, alhamdulillah, rezeki...^_^ 
So, aku dapat harga RM40 sekotak. :)



Siap bagi scoop lagi, comey je..:) 
Yang best nya Susu Kambing IQEEL murah, xde bau hamis, rasa pulak tak manis dan tak tawar ade rase lemak2 sikit (ke perasaaan aku je? hahaha) dan yg pasti murah..:D

Habis 2 kotak susu ni, memang aku akan repeat order...ade bajet aku borong je terus...^_^

Psstt..ini bukan review berbayar okeh...^_^

Kalau korang nak jugak try susu ni, boleh singgah ke FB : Susu Kambing IQeel

Comments

Wow..tahniah dah melahirkan baby baru.
Kisah Hikmah said…
Alhamdulillah, ikut berbahagia nih..

Popular posts from this blog

Cara Order Menggunakan Apps Bungkusit

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.