rabbi yassir wa la tu'assir

rabbi yassir wa la tu'assir  

Kini Ramai sudah TERJEBAK dengan bisnes Online ...:) 

Aku merupakan salah satu daripadanya..

Sebulan, mencecah RM Ribu  kekadang..walaupun cuma bekerja melalui online..Alhamdulillah....

Langkah persediaan ku...melangkah ke bidang hartanah....insyaALLAH...
Target ku memiliki Rumah sendiri tahun depan dengan suami..:)  Walaupun ade suara2 sumbang cuba mematahkan semangat aku....contoh : x boleh la nak miliki rumah....perlu duit banyak....pok pek pok pek...

Arghhh terpulang la...aku ade niat...aku dah pasang niat...aku akan berusaha....


Bulan depan nak daftar Syarikat dengan Suami....:)  Moga di permudahkan segala urusan ku....


Comments

mama lynn said…
insya Allah.. ada rezeki awk tu nnt. yg pntng kena usaha gigih lagi kan
amin...
semoga berjaya. jangan fikir sangat cakap orang (",)
YanSaflina said…
Terima kasih atas sokongan..Muah2..:D

Popular posts from this blog

Cara Order Menggunakan Apps Bungkusit

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.