Indulgence Chocolate Cheese Cake untuk FIL.

 Tadaaa!! ini lah kek yang aku buat semalam untuk FIL (Father In Law) aku. Sorry gambar penuh kek dah di delete! :D. Kek ni aku dah berulang kali buat sampai dah jemu hahahha! tp suami aku asyik request je nak kek ni, so aku pun buat la, buat la...buat la lagi..

Sebelum terjadi nya kek ini, bahan2 perlu la di beli ye dak? kalau x, cane la nak membaking. So, yang jadi mangsa beli bahan2 adalah encik suami. Hehehe..


Suami aku ni, kalau shopping barang untuk masak2 memang la dia pro sbb dia yg jadi tukang beli barang2 dapur tapi untuk beli barang baking dia FAIL! hahaha...lepas tu suka berlagak PRO..-_-

Semalam aku mintak dia beli loyang, *kena beli loyang baru khas untuk buat kek ni, nak nampak cantik kannn, selalu makan2 gitu je, so xperlu lawa2..hahaha...oh ya, ini yang terjadi bila suami.... :


kan nampak kan apa yang terjadi apabila suami yang membeli barang. Lain la kalau suami kita memang kaki dapur, memang kalah la..:P


Oh, lepas suami beli barang, aku pun siapkan kek ini dengan penuh berhati2...Alhamdulillah jadi jugak ye kek tu. Ada dua kek ye kat situ..satu MIL(Mother In Law) beli, satu aku bagi..hehe

Tengok tu, besar kau lilin kek tu...^_^
Jangan usha aku kat situ, nampak baby bump, oppsss..jeng3

***Gambar kek yang di potong takde, pasal aku taknak snap! tak cantik macam sis Linapg buat! haha

Untuk resepi kek ini, boleh rujuk di sini ya : Indulgence Chocolate Cheese Moist Cake (ICCMC)

Bye!

Comments

Popular posts from this blog

Cara Order Menggunakan Apps Bungkusit

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.