Ber "Ice Scating" : Icescape Ice Rink, IOI CITY MALL Putrajaya

Assalammualaikum..:)

Bagi warga2 yang duk jauh dari Sunway, sekarang korang dah tak perlu ke Sunway untuk Ber"Ice Scating"..singgah ke IOI City Mall pun boleh dah sekarang..:)

Kelmarin aku singgah menjengah ke Icescape Ice Rink, ramai gila orang...dari yg kecik sampai yang tua, semua sibuk  Ber"Ice Scating", yang kecik2 tu, kejap2 main jatuh..kesian aku tengok..huhu..

Seriously, perasaan aku nak Ber"Ice Scating" jugak tu sangat kuat..tapi ye lah, wanita sarat mengandung...apa lah daya...T_T

Sini ada sedikit rujukan untuk korang yang berminat nak g ke sana :
Klik Sini, :)
http://bluepinkiey.sharethisstory.net/my-583163-6282


 Bagi korang yang sukakan aktiviti Lasak, boleh la menjengah ke District 21: Review District 21 (Klik Sini)

#Psst..maap ye takde gambo aku sendiri...tak terfikir nak snap, aku just snap gambar kitorang kat dalam Train je..T_T


Comments

Hafiz Hafizol said…
tak confident lagi lah nak main mende nie. takut nanti terpeleot kaki . malu dekat orang hahahaha XD
Assalamualaikum

SELAMAT TAHUN BARU 2015

Bersama-sama lah kita mendoakan kesejahteraan dan kemakmuran bagi seluruh negara dan seluruh dunia. Semoga 2015 ini akan menjanjikan kebahagiaan untuk semua... amin...
intAn said…
TAK PANDAI SKATE T^T

Popular posts from this blog

Cara Order Menggunakan Apps Bungkusit

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.