Shopping di Nile.com.my guna Voucher Giveaway

Assalammualaikum..:)

Fuhh..baru ade kesempatan nak menaip, busy aih jaga anak..hahaha~~

Sebaik sahaja aku dapat email menang Voucher Nile.com.my tu, 
aku terus g ke website Nile untuk membeli, kekonon nak beli barangan seperti yang aku senaraikan



Ni ha, senarai yang kekonon aku nak beli, tapi bila singgah ke Nile.com.my lain pulak 
yg aku nak beli dan memang fikir panjang sebelum nak beli...:P

Kenapa aku tak jadi barangan seperti yang tersenarai dalam Giveaway?

1. Strecth Knit Vest Dress (Greyy) : X jadi beli sebab takut ikut shape badan sangat2...tak sesuai ngan jemah yg pakai tudung..hehe

2. Leopard Design Mini Jacket : Aku beli sebab suka sangaaatt & sesuai untuk mix & match. ^_^

3. Waterproof Rice Pocket : Aku beli, senang nanti bila suap anak makan, baju tak kotor..:)

4. Door Stooper : X jadi beli, sebab tetiba adik aku beli..Alhamdulillah, rezeki..hewhew~

5. Suede Thick Heel Woman Boots : X beli sebab takda size aku...T_T

6. Men Casual Boots Shoes : Aku beli...nak bagi kat husband..:)

7. Color wide Design Handbag : Beg ni serius comel gilaaa...tapi aku x jadi beli sebab bila shopping biasanya suami aku yg bawak bag, so, aku tumpang bag dia..hahaha..:P


So, apa barangan je barangan yang aku beli di Nile.com.my?

Tadaaa...


Kasut tu dua2 ada pilihan kaler lain, aku pilih kaler merah...dah set dah dalam mind, 
merah tak sama pun takpa, asal merah je..sebab nak sepasang, 
suami aku kalau kitorang keluar jalan2,
dia memang nak pakai sedondon (dalam rumah pun, kalau dia cuti)..hukhuk..

Cartoon Handbag tu RM0.00 sebab masa aku order, bag tu tak update dah sold out...so, dorang refund RM27.39 ke acc aku..Thanks Nile!
Aku tak terkilan pun, sebab masa order aku ingat cartoon handbag ni macam backpack sebab nak bagi anak aku guna, rupanya bukan. Alhamdulillah, tak lah membazir bila tau barang tu dah sold out! hahaha..

Camna ngan servis Nile.com.my?
 Serious Servis dorang Tip Top, laju je reply email..:)

Ohh..untuk penghantaran pulak aku guna servis GDEX sebab free, hehe..

Comments

Popular posts from this blog

Cara Order Menggunakan Apps Bungkusit

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.