Tukar URL Blog, Effect tak pada Blog?

Assalammualaikum...

Sebenarnya dah lama dah aku nak tukar URL blog ni : http://bluepinkiey.blogspot.com kepada URL yg agak matang..haha..tapi banyak kerisauan membelenggu diri aku..antara nya :

1. Risau Reach blog merudm
2. Risau kacau Nuffnang
3. Risau kacau Ashadee.com dengan Klikjer.com - sebab aku buat affiliate niiii

Hmm...
 tapi kalau aku tak tukar URL blog ni, aku terasa cam segan nak tukar2 URL dengan IM lain...
yelah, kebanyakan IM yang aku kenal semua guna nama sendiri pada URL dorang..tapi aku? Kebudakan sangat okeh!!

URL blog Bluepinkiey ni sebenarnya ilham dari feveret kaler aku dari zaman sekolah menengah lagi memang aku dah guna nickname Bluepinkiey ni..tu yg macam bayi sangat, haha..


Haishh...
Ke aku kena buat blog baru khas untuk dunia Marketing je...hmmm...hmmm dan hmmm..

Nak kena buat blog baru tu la aku paling malas pasal malas nak edit blog! 
Upah orang je la maksudnye nanti. .arrghhh nanti la fikir..Selamat Malam!


Comments

memang akan ada effect tapi memula jer lah... selepas berporomsi dari blog lama dengan gigih insyallah akan kembali ke track asal
Unknown said…
saya pun tringin tukar and risau benda yang sama :(

jemput join sis :)
http://mellyareenza.blogspot.com/2015/02/february-giveaway-by-mellya-and-friends.html
Anastasia said…
samalah yan. Ya la sebab aku dh sik active blog.

Popular posts from this blog

Cara Order Menggunakan Apps Bungkusit

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.