SIDE INCOME : Bagi anda yg duduk FLAT/APARTMENT

Assalammualaikum..:)

Tergerak hati nak share benda baik ni dengan korang...dulu, sebelum aku duduk rumah teres, aku pun duduk flat jugak, tingkat 5 pulak tuh...dah la takde lift! Sewa masa awal RM650, pastu owner naikkan jadi RM750!! Gila! T_T

Yang kesiannya pada suami la, sebab dia kena turun naik tangga tiap2 hari, kena buang sampah, kena angkat barang..tp yg peliknya, tak jugak slim2..malah bertambah ke depan pulak perutnya..kih kih kih...

Masalah yg sangat2 selalu kitorang hadapi masa tu adalah, SAMPAH! yes, sampah. Ye la, takkan la setiap pagi suami aku g keje aku nak mintak dia buang sampah, kang busuk lak baju suami aku terkena sampah...bagi yg duduk flat ni tau la sengsaranya macam mana...

So, kepada korang yg duduk flat/apartment, manfaatkan lah peluang yg ada untuk cari side income.

Contoh nya macam dalam gambar ni : 
Point utama  : KAU NAK KE TAK NAK?
Jangan ada sikap malu jika kita inginkan keluarga kita hidup senang...
tentang charge tu, korang pandai2 la adjust.

MACAM MANA NAK BAGI ORANG TAHU KITA BUAT SERVIS?
Ala, kau tulis je servis kau atas kat A4 Paper, pastu g kedai fotostat. Lepastu, selitkan
kat pagar2 rumah di flat/apartment tu. Takpun tampal je kat papan notis, senang!

SEMOGA BERMANFAAT! ^_^

Sumber dari : Oh! Media

Comments

Anis Amir said…
kreatifnya idea ni. haha lain daripada yg lain. Dpt jugak buat income kan walaupun takde lah sampai menyusahkan diri sendiri XD

(http://anies-msletoes.blogspot.com/2014/11/betul-ke-kau-kawan-aku.html)
Puteri Kenari said…
memang kreatif.bagus idea ni.
ainzulaikha said…
kalau kak ain buat job ni agak2 abg aki bagi x haha ;p
YanSaflina said…
hehehe...boleh try buat. :D
this is a very good idea... sebenarnya kena charge seringgit sehari
Tengkubutang said…
wah.. bagus idea ni.. tapi rm15 tu sikit bebeno kot.. (opsss)

Popular posts from this blog

Cara Order Menggunakan Apps Bungkusit

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.