Jangan buang barangan Elektrik yang Rosak?Kenapa?

Assalammualaikum? :)

Korang ada tak barangan elektrik yang rosak? Nak baiki tapi kos macam lebih kurang harga beli baru, Nak buang tapi rasa macam membazir la pulak kan..emm, pernah tak alami masalah ni? 

Kalau Ya, Nah, ni jalan penyelesaian untuk korang.

Korang boleh jualkan barangan elektrik korang yang tu kepada Syarikat T-Pot Group, aku jumpa website dorang tadi, bila godek2 tu, aku terjumpa tagline dorang 
"Turn Your E-WASTE into CASH, Think recycle, think T-POT
dan aku was like, eh cash eh duit..hahaha!

Barangan apa yang T-POT nak recycle dan beli?
Dorang ni beli barangan yang macam dalam gambar ni, tapi taklah barang-barang tu je, ada jugak barangan lain yang dorang akan beli, so, kalau nak make sure, kena la call dorang dulu eh. :)


Electronic Industrial scrap :
•  Scrap Semiconductors
•  Scrap Printed Circuit Boards
•  Other Electronic and Electrical Scrap Components / Parts

Eh, aku ada blender rosak, ada laptop rosak, ada printer rosak..em..extension cord pun rosak, dorang nak beli ke tak eh?

Ha, kalau korang ragu2, sila call dorang dulu eh.

BERITA BAIK : Sekarang ni dorang ade buat WAREHOUSE SALE :
 ► Date : 27/11/2015 & 28/11/2015 (Friday & Saturday)
► Time : 9:00am - 4:00pm


Ni ha aku sertakan contact number dorang serta dengan alamat sekali, eh, baik nya aku, eheh..:P

T - POT ELECTRICAL &
ELECTRONIC SDN. BHD.

(188705-K)
No. 2 & 4, Jalan Termostat 34/7,
Bukit Kemuning Light Industrial Park, Seksyen 34, 40470 Shah Alam,
Selangor, Malaysia.

Tel : 03-5880 2918 / 2916
Fax : 03-5880 2917
E-mail : tpot_ent@yahoo.com /    
tpot@t-potcomputer.com 

Facebook :   T-Pot Group

Psstt.., aku buat entri free je ni..tak berbayar..:)
#zaman ekonomi gawat semua barang tak pakai tu elok jual lerrr
#recycle barangan elektrik
#baiki elektrik? eh

Comments

kenny said…
good info thnks..
Unknown said…
menarik gak info ni ...
Unknown said…
Saya ada kipas kaki, printer dan monitor komputer rosak. Tak nak jual. Nak hantar kat mana?
Anonymous said…
Kalau nak lupus boleh ke collection point seperti di portal ini http://www.doe.gov.my/hhew/

Popular posts from this blog

Cara Order Menggunakan Apps Bungkusit

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.