Shah Alam Royal Teater : JUARA PARODI

Assalammualaikum..:)

Semalam ade tak sesiapa yang tengok JUARA PARODI di Shah Alam Royal Teater? Kalau ade, jom kita sep sikit! hehe..sebab semalam aku pun ada di sana bersama dengan mama, daddy dan adik2 aku.


Apa itu JUARA PARODI?
Dengan tagline : Tukar Satu ‘Line’,Lagu Jadi Lain.
Rancangan ni mengabungkan komedi dan nyanyian yang mana, lirik lagu di ubah menjadi lawak.

So, pendapat tentang JUARA PARODI?
Ehem! bagi aku ianya menarik sebab tak pernah lagi aku jumpa rancangan yang bertemakan macam ni. So, TERBAIK untuk Afdlin Shauki sebab mencetuskan idea JUARA PARODI. Tania tania..beribu-ribu tania...hee~

Antara artis yang join JUARA PARODI, mana feveret korang?
Kalau korang tanya aku, takde sorang pun yang aku minat..haha

https://www.facebook.com/homedeco.tips/
   
Untuk episod pertama malam tadi, aku suka lagu yang diparodikan oleh Black & Achey a.k.a Black Dot Chey. Kipidap, dongibab! hehe

Tak ketinggalan jugak, gambar-gambar aku bersama family..sila jangan muntah..haha

My Mama & Daddy : MIL & FIL
https://www.facebook.com/homedeco.tips/ 

Kami berdua ja..sebab anak2 tinggal kat rumah..adik-adik aku jadi baby sitter jap..hehe
   

Comments

dear anies said…
ramai jg yg puni rancnagan ni best ;-)
Unknown said…
Tak tau plk ade rancangan mcm ni. Selalu aje ketinggalan. Hehe
Asha Lya said…
X pernh tgk rncgn ni msti best
Unknown said…
saya ada tengok . mmg suka sgt dgn gandingan black n aceh .

Popular posts from this blog

Cara Order Menggunakan Apps Bungkusit

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.