Malas Bertanya buruk akibatnya


Viral kes ini di Facebook, si pemunya akaun dah deactived dah, aku pun tak nak lah mention nama dia kat sini.

Dan ada doktor yang bertauliah telah menjawab tohmahan yang dilemparkan, boleh refer posting tu kat sini >> JAWAPAN Sentap dari Doktor untuk Puan MXXXX BXXXXX

Komen aku : Bagi aku yang tak tahu medical term ke apa jahitan bagai memang aku akan melatah dengan isu ni sebab aku TAK TAHU. Dan di sebabkan aku tak tahu, aku mungkin akan viralkan gambar ni dan jugak sokong penyataan dalam gambar ni..hahaha

TAPI disebabkan aku bukan lah jenis orang yang suka nak terus tekan button SHARE, so, Alhamdulillah aku tak lah terjebak dalam penyebaran benda yang salah..hahaha

So, kesimpulan dia, silalah cari ilmu dulu dan jangan rajin sangat nak tekan button SHARE tu..s Jangan terus hentam keromo..naya oi


Comments

mila said…
pmpuan ni malukan diri sendiri dan juga org skt tu..cnfrm doc2 kt ctu thu sape dia..mesti jd bahan bualan kt spital tu...adeh...pndi2 je dia nk komplen pdhl dia bukan bidang tu
Akim said…
Memang camtu pn jahit kesan luka.. yg orang tu meroyan tak tentu pasal kenapa? Hmmm

Popular posts from this blog

Cara Order Menggunakan Apps Bungkusit

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.