Kesan tukar URL blog

Assalammualaikum..

Sedih nya tengok view entry blog aku ni sejak tukar URL baru. huhu..
Blog aku ni asalnya URL : bluepinkiey.blogspot.com tapi aku tukar ke yansaflina.blogspot.com.

Sebenarnya dah bertahun-tahun aku nak tukar, sbb masa awal2 buat blog ni dulu masih budak2 lagi. nama pun ntah apa2. haha. Jadi aku nak tukar la ke nama aku sendiri. Tapi aku takut nak berdepan risiko kehilangan view ni. haha. Cuma kali ni aku dah kuatkan diri utk berdepan dengan apa jua masalah. hahaha! Akhirnya aku tukar jugak URL.

Dan ya! sangat menyedihkan ye tengok view entry aku yg sekarang..wuuuu


Sedih woi! Jangan kau nak pujuk aku. aku tengah sedih kaw-kaw ni. 
Dah la view sebelum ni pun ciput je, ini kan lagi macam ni. aduhai..sedih gila!

Bawah ni view URL lama. tak la banyak, tapi banyak la jugak utk blogger picisan kecilan merilan cam aku ni. huhu


 arghhh..aku menyesal tukar URL. eh tak tak. aku tak menyesal. aku boleh mula dari awal balik. k bai.


Comments

Husein Husaini said…
its okay. mula-mula memang macam tu. dah lama nanti dia akan naik lagi. just keep writing okay
Haulia Razali said…
Sama juga saya baru tukar nama baru, jom la kita usaha naikkan rank semula :)
Cik Itah said…
sy pulak lain ceritanya..sy baru made a comeback selepas berbulan mood blogging kelaut. sudah comeback tu sy tukar pulak template blog so kita samalah back to zero hehe kena start balik dari bawah.. so all the best to us!

Popular posts from this blog

Cara Order Menggunakan Apps Bungkusit

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.