5 Cerita Best Di NETFLIX

Assalammualaikum,

Aku kalau bosan-bosan duk rumah tak tahu nak buat apa, aku selalu nya akan minta suami aku bukak NETFLIX dan cari movie yang best. So, setakat ni ada 5 Movie yang aku recommend utk korang tengok. :)


1. KINGDOM - Mengisahkan tentang seorang Raja yang mempunyai penyakit yang sangat teruk sampaikan penjaga Raja tu tak bagi Putera Raja berjumpa dengan ayahnya sendiri. Tapi ada suatu malam tu, Putera Raja menyelinap masuk ke bilik ayahnya dan tengok yang ayahnya dalam keadaan yang sangat mengerunkan! Jadi Putera Raja ni nak cari tabib yang last sekali jumpa ayah dia dan dalam misi pencarian tu, Putera Raja jumpa pelbagai benda misteri termasuk orang yang macam zombi! Ok lah..korang tengok lah sendiri..hahaha..oh by the way, tahun depan akan keluar season 2. Aku tak sabar nak tengok! Lama aku tunggu season ni weyyy


2. GET OUT - Masa awal cerita ni agak slow sikit, tapi bila part Chris (Hero) ni jumpa pembantu rumah tu aku dah mula rasa pelik. Kenapa pembantu rumah ni macam ada something nak bagitahu tapi tak dapat. Sangat misteri.


3. BIRD BOX - Tak boleh tengok. Kalau kau tengok, mata kau akan di tayangkan benda-benda yang mengindahkan. Lebih kurang macam cerita silent tapi best jugak utk aksi-aksi yang mendebarkan.



4. PADMAN - Berdasarkan kisah benar. Kisah pasal seorang lelaki kesian tengok isteri yang datang bulan kena duduk di luar rumah, di ruang khas. Jadi dia buat tuala wanita, yang sedihnya, kesian tengok dia berusaha kaw-kaw utk isteri dia tapi isteri dia tak berapa nak support. huhu.. tapi best sangat jalan cerita dia. Buatkan korang yang berbisnes tu rasa berkobar-kobar je semangat, haha!


5. SEE YOU YESTERDAY - Ni nak selamatkan abang dia yang dah ditembak mati dengan cara pusing balik masa. Tapi dia tersilap dekat satu part, akhirnya benda tu jadi masalah besar. Hmm..agaknya macam mana dia nak settelkan?

Comments

Cik Itah said…
sy suda stop langgan Neflix.. sekarang kalau mau layan movie sy download terus dari telegram hehe

Popular posts from this blog

Cara Order Menggunakan Apps Bungkusit

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.