Review- Lexis Port Dickson

Assalammualaikum..:)

Lama dah tak update blog, aku pun tak tahu sarang apa yang dah bersarang kat blog aku sekarang. hahaha..Kadang tu nak jugak update blog tapi bila tengah taip tu tetiba blank. Terus save sebagai draft.


So, sebab harini tetiba ada idea, aku nak share experience bermalam di Lexis Port Dickson.  Sebenarnya dah lama dah kami pergi sana tapi ni baru nak cerita. haha..

Tarikh : May 2017
Haritu kitorang kena site visit di Tanjung Bidara dengan Masjid Selat Melaka, tapi tiba-tiba cancel. Aku apa lagi suka la, hahaha..sebab aku tau, suami aku mesti akan ajak pergi somewhere as always, percutian yg mengejut. haha

Dalam masa yg sama aku expect suami aku ajak bermalam di Melaka tapi rupa-rupanya di menghala ke Port Dickson. Masa tu dah lewat jadi kitorang teruskan misi mencari hotel. Aku punya lah berusaha cari hotel murah yg best dengan sebaiknya. Tup tup suami aku cakap kita bermalam di Lexis. Aku macam..woi, harga mahal tu woi..

Tapi apakan daya, dalam aku menolak, hati pun dah berbunga-bunga, terpaksa la bermalam situ walaupun harga agak keras. haha.

So, ni bilik yg kami pilih, Premium Tower Seaview, harga RM340-RM390  & FREE Breakfast kalau tak silap aku..hehe
 
Sumber google








Yang bestnya Chalet ni dapat memancing, disebabkan kitorang takde joran dan kelengkapan untuk memancing jadi kitorang sewa kat lobby hotel sekali beli umpan sotong. Dapat lah 1 ekor ikan, kesian ikan tu mati sia-sia je sebab takde tempat nak masak, nak bagi staff sana segan la pulak sebab seekor je tu pun kecik. haha


so, ni aku kepilkan video kitorang ke sana..chewahhh skema gila











Comments

zuhaira nasrin said…
Wiw bestnya! Aira usyar jugak lexis ni tapi mahal ya ampun. Haha tunggu lah dulu nanti ada rezeki lebih. Ameen

Popular posts from this blog

Cara Order Menggunakan Apps Bungkusit

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.