Aiskrim Gulung di Downtown Mines :)

Assalammualaikum...:)

Korang yg klik untuk tengok entry ni mesti nak sangat mencuba Aiskrim Gulung ni kan? Hahahaha~
Sama la macam aku, seriously sampai nak ke Uptown Danau Kota aku plan nak pergi semata-mata nak makan Aiskrim ni..hahaha..:P

Actually, aku g The Mines malam tadi, niat nak bershopping tapi aku batalkan dek kerana aku takut nanti lepas bersalin baju2 yg aku beli tu jadi x lawa sebab terlalu besar dsb. So, aku beri laluan kepada suami dan adik beradik aku untuk shopping..hehe~

Dah habis menghabis duit di The Mines, kitorang pun terus lah ke Downtown..dekat sangat kan, rugi x pergi, bukan selalu pun..hehe~

Okeh, berbalik kepada topik, selalu sangat melencong..hikhik

Aiskrim Gulung ni aku jumpa di Mines Downtown Night Bazaar. :)
Pelbagai perisa disediakan.
Suami aku belikan Perisa OREO yg mana kat dalamnya ada campuran Kuaci.

Tentang rasanya, aku boleh bagi 4/5.
Harga RM5 [kalau x silap]

Aiskrim ni mudah di carik, sebab ianya di satu port bahagian makanan. 
Ops! maaf lupa nak amek gambar..hehe~sorry..:(


Aiskrim Gulung yg dibeli.


Tak tau apa Aiskrim Gulung? Meh tengok Video di bawah :



Comments

mila said…
sy pnh tgk vid aiskrim gulung ni..amik msa agak lama gak la.kalo byk order, bjggut nk tgu turn.adeh
Cik karmila said…
teringin lah nak rasa ais krim gulung ni..selalu gak pegi the mines..nnti nak pegi downtown tu pulak..
Nurul Aula said…
sebelah rumah jer la kan downtown midnight bazar.. best eik?
hahah wajib la merajinkan pergi ke bazar ni haaa..

Popular posts from this blog

Cara Order Menggunakan Apps Bungkusit

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.