Kedatangan Dajjal, Bersediakah kita?

Assalammualaikum..:)

Tanda2 kecil kiamat hampir lengkap. Sekarang kita tengah tunggu tanda2 besar kiamat pulak muncul sama ada kedatangan Dajjal @ Matahari terbit sebelah barat. Allahu~

Kita di Malaysia sudah lalui fasa kemarau panjang apabila hujan tak turun hampir 2 bulan, banjir di beberapa negeri, kehilangan pesawat dan banyak fasa2 lain kita sudah lalui, tapi sedarkah kita bahawa itu tanda kekuasaan YANG MAHA ESA?
Atau mungkin kita menganggap ianya perkara biasa-biasa sahaja?

#Sudahkah anda menghafal surah al-kahfi?
#Sudahkah anda beristiqamah beribadah?
#Kuatkah iman anda untuk menghadapi zaman kedatangan Dajjal?

Allahuakbar! Aku belum bersedia, aku tidak beristiqamah dalam beribadah bahkan aku tahu itulah bekal ku ke akhirat kelak!

Aku cuma beromong kosong sambil mendabik dada apabila bercerita tentang agama, kekononnya aku buat semua yg aku bicarakan, tapi tindakan ku? 

Di sini ada Link Video tentang Dajjal untuk anda, semoga ianya bermanfaat,  klik link di bawah :
  http://bit.ly/Dajjal

"Ya Allah, KAU terimalah Ibadah kami, matikanlah kami dalam keadaan kami beriman kepadaMU, jauhilah kami daripada fitnah Dajjal dan masukkanlah kami ke dalam syurgaMU. Aamin."

Kepada para pembaca :
#Maafkan aku andai ada tersilap kata, menyakitkan hati


Comments

Ana Nur said…
ALLAHUAKBAR !! Nangis tngok vdeo tu. ALLAHU... Smoga kta dlindungi drpda ftnah dajjal ! Allahumma Ameen.

*Akk, mhon share jga ye brkaitan post ni.
YanSaflina said…
Boleh dear Ana Nur..:)
terima kasih atas infonya... rasa nya fitnah Dajjal sudah pun berjalan sekarang... cuma ukuran besar kecil nya atas kita saja... tak ada yg dapat mengelak dari fitnah tersebut

Popular posts from this blog

Cara Order Menggunakan Apps Bungkusit

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.