Review : Khind Electric Oven

Assalammualaikum..:)

Seperti yg dijanjikan, ini review aku berkenaan dengan Oven Khind, actually, oven tu aku baru je dapat petang semalam. Abang GDEX yg hantarkan...

Dapat je petang tu, malam terus guna...yang nak terus guna tu adalah laki aku, dia yg paling excited, siap beli Chicken Lasagna & Pizza Frozen lagi..hahaha..:D

Khind Electric Oven




Masa tengah bakar pizza ni, laki aku tangkap gambar...gila excited dia..hahaha..jakun gila..:P
Oven ni best dan mudah digunakan sebab ada manual di sertakan, segala setting dari A-Z ada dalam manual, so, sangat tak pening nak guna..^_^

Dan yg bestnya, aku paling tak sangka Accessories yg diberikan oleh KHIND ni banyak...Banyak untung wooo..harga beli cuma RM152 tau! Warranty pulak 2 tahun...so, bagi aku, ianya amat berbaloi di miliki..:)


Pizza yg siap di bakar, rasa nya agak kurang berbanding Lasagna yg terus di ngap tanpa sempat ambik gambar...LOL
Aku nak tengok ketahanan Oven ni, kalau rosak ke apa..aku gtau korang, planning sebelum deliver ni nak buat kek & biskut banyak2 untuk Dassafar makan..^_^

Dassafar yg excited nak membongkar oven...=,="
Entry Berkaitan : Beli Oven di Lazada

Comments

suker nya dia ada oven baru... rasa macam nak tido ngan oven jer kan... hehehehe...
Anonymous said…
Mcm mne nk setting timer ..ada tulis no tp xada anak panah
Anonymous said…
Mcm mane nk setting timer..xada anak panah just no je erk
Anonymous said…
Tau x mcm mna nk guna panggang ayam. .sy panggang..tp x berpusing

Popular posts from this blog

Cara Order Menggunakan Apps Bungkusit

Petua Rawat Buasir - Berkesan

Lantai Bilik Air Bocor.